Sunday, August 17, 2008

忘记

忘记 Forget
作词:刘添山 Jacky

Song 1
Verse 1
雨 刚下过
心 刚痛过
泪 刚流过
看着你我的照片
眼泪闪闪的掉落

verse 2
你 还好吗
你 想我吗
你 变了吗
日记簿里的标题
一页一页的散落

chorus 1
我要把你忘记
你给我的一切
时间带走你给我的回忆
伤心流泪我一个人看见

chorus 2
我要把你忘记
你给我的承诺
假装带上我开心的面具
不让你看见难过不开心

忘记你 我能做到吗???

song 2
verse 1
杯中里你的倒影 消失了
房间里的呼吸声 留下我一人
日子变的好寂寞 好孤单

verse 2
仿佛昨天的事情 刚发生
繁忙街头的空气 少了你气息
未来的我要坚强 要勇敢

chorus 1
忘记所有的伤害
你学会了掩饰自己的错误
因为你
生活的困扰
加重了我的负担

chorus 2
忘记一切的誓言
骗人的谎言一再被我揭穿
真与假
放弃还是保留
我已经不懂抉择

忘记你 我能做到

4 comments:

chyeli said...

u change the lyrics ma??? u ok ma??

jackylow_86 said...

i no change...is the lyric i create...2 song....nice??

chyeli said...

meaningful.. the wording all.. why?? wanna change work liao a?? wanna become song composer?? haha.. after complete send to me.. i wanna hear.. who's going to sing it??

jackylow_86 said...

haha...my friend from yao lan shou,um will going to sing this song..haha..got chance i do a song for you loh..GOT CHANCE then only go..haha...
i cincai wrote down