Sunday, August 17, 2008

又被骗了..

时间已经快早上五点了,我还没谁,第一次我失眠,一个人坐在电脑前面,不知道要做什么?睡不着...想着很多东西...我又被骗了,最近我又一位很好的朋友骗了...不知道我是很随和还是什么?为什么我着么容易被骗呢?我是否应该继续相信我的朋友还是什么呢???说这个,做那个,而且还瞒着我...我不知道什么事情该相信我的朋友还是什么...我该原谅我的朋友吗?是真心还是什么?你把我当作什么!!!!
或许时间,时间可以让有忘记这件事情,或许我得考虑这过个朋友

朋友是一辈子的...我想我有点做不到...不知道,或许我会心软
骗我的这两个朋友,我不会给你们好过的....你们做初一,我做十五...等着瞧吧....

谢谢eyrique陪有谈心事...好想你,但是你在UK读书...你是我的朋友,希望你不会骗我...我不想再被骗....谢谢johnhan,在我伤心难过的时候,你找了娱乐给我,虽然你不知道我性情不好...谢谢你们两为...配有渡过了伤心时间....5.20am...我想我该去睡了...

4 comments:

chyeli said...

wat happen?? u ok ma?? a fren betray u ma?? actually i dun really know wat happen.. but it actually sounded sad.. i didn know wat to say since u r those that dun really say everything to everyone.. u kept everyone just inside ur heart.. well, if u really got nobody to talk to and u wanna share o shout out.. i will always be there o.. giv me a msg.. o a cal.. for me..fren is very important... =)

jackylow_86 said...

haha..i won't die,no nd worry,wan die also will let you know,make sure you pay money..haha
just kidding lah
just some time i m think that i m so stupid, easy trust ppl

chyeli said...

atually u not stupid la.. u just sometime being good but people take u for granted.. heard wat the si fu said?? b confident.. =)

jackylow_86 said...

yup...i can't so cincai liao...aih...gv ppl take advantage on me nia